Pagini

luni, 1 iunie 2015

doină de jale - volumul IV

ai apăsat pe butonul greșit ai apăsat pe butonul greșit
călătorie măcelărie capul plecat sabia nu-l taie da' cine știe 
ce se-ascunde dincolo de primărie zi-mi și mie

nu vreau să mor poet 
c-am sufletul prea greu 
nu mă primește-n rai 
așa am auzit eu 
de la un frate ateu 
da' nu știe cine-s eu

nu vreau să mor poet 
c-am inima prea grea 
nimeni nu vrea să mă ia

pentru ce am tras atât pentru ce am tras și cât 
spuneți voi că nu mai știu să vopsesc în vișiniu ușile de sicriu
când mor dimineața la patru unii își imaginează alții nu-și imaginează 
cerul albastru deasupra stă stă stă și ne veghează pierd în fața mea ce fază 
conștiința nu e trează se vede da' nu vibrează
ce contează jean boxează și câștigă mereu pun pariu și câștig pariu' meu
mă simt ca un zeu într-o sectă-n care nimeni nu știe cine sunt eu d-aia cânt atât de greu

d-aia vin portarii când ajung 
să-mi țină ușa la ferrari când ajung 
d-aia vin portarii când ajung 
să-mi țină ușa la ferrari când ajung

d-aia vin fierarii când ajung 
să-mi țină ușa da' portarii când ajung
d-aia vin florarii în ajun 
să-mi țină ușa da' fierarii când ajung

d-aia vin zidarii când ajung 
să-mi țină ușa da' florarii când ajung
fierarii cânta florii fierarii cânta fierarii cânta florii fierarii cânta 
fierarii cânta florii fierarii cânta fierarii cânta florii fierarii cânta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...