Pagini

duminică, 7 iunie 2015

pantofi noi

văd din ce în ce mai clar singurătate de portar anume n-am habar 
nu mă vede nimeni iar am citit azi-noapte-n ziar a-nviat un anticar
cu mormitele la el cu de toate-n portofel da' zicea că nu e el jura că nu el 
l-am pus cu toții la perete cu perne-n mână din care ieșeau cotlete ziceau sărumâna 
ce zic acum n-am zis niciodată pământu' nu-i o roată pământu' nu-i groapă
e-o grotă ieși din ea așa-mi cânta și-apoi pleca dispărea
o căutam pe armăsari tineri pe mătăsari vineri dădeam de el mă durea ca un pinten
pentru ce și pentru cine de ce nu contează pentru tine de ce nu contează pentru nimeni
sfânta vineri finalul vine peste tine ai uitat să zici ceva de bine 
ea îmi zice că-s poet eu îi zic că sunt nimeni că-n loc de mine mai bine plantau un pin băi
două noaptea țin minte bine cuvintele la mine te lovesc cu călimara lumea crește ca un pește care-noată veșted

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...