Pagini

sâmbătă, 6 iunie 2015

ceru' frate cu parteru'

erai chiar tare 
tare ca un soare
ca o parcare de farfurii zburătoare
ca o zare 
ca un cal de mare
care sare până departe 
până departe sare calul de mare
calul sare ca o parcare de farfurii zburătoare

ce, crezi că mă dau mare?
ți se pare
cu cât privești mai atent cu-atât vezi mai puțin oare
nu, dragul meu
mi-e drag de tine
 tare
am plâns și eu 
am plâns în mine 
ca un vultur
ca o crescătorie de fluturi
te iubeam 
te iubesc și-acuma
ca un puma mic
din montezuma

poate-o să te bucuri
poezie cu muguri 
arbori multicolori
o clepsidră ce curge pe dos în capul tuturor
o trompetă spartă 
o nuntă de toreadori
salutare tuturor
văd girafele cântând în cor
le parasite
le parasite
azotat de sodiu până la sfârșit
//

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...