Pagini

duminică, 31 mai 2015

doină de jale - volumul III

îi zicea mihai da' io-l strigam bogdan ai grijă plouă cu diazepam 
ai grijă plouă cu diazepam pam pam pa pam pam pam pas pică metrica pă foaie ca mă-ta la parastas mor în fiecare zi da' nu mă las
de la porția mea de la porția ta de la să moară să facă să moară de nu-i așa
cade peste mine cu creioane colorate n-am pă nimeni asta nu cred că să poate n-ai pă nimeni?
zeul biruinței bine peste banca de afară ce nu cred că te mai ține pleacă iar
sigur pe tine ca un rege pe patine care nu mai vrea acasă care nu mai vrea cu tine 
în cutii vă țin pe toți îngeri și robo-feline într-o de vineri într-o zi devine
comoții cerebrale cuvitele te doare ca un cuțit pe os am venit am plecat da' m-am întors din cosmos a durat ceva c-am venit pe jos
zaruri aruncate noaptea ca o fustă peste cimitiru' vesel ca o fustă peste cimitiru' ce 
ca o fustă peste cimitiru vesel ca o fustă peste cimitiru vesel 
dacă mă-ntâlnești peste vreo zece ani să nu mă-ntrebi nimic plouă cu diazepam
sunt un pește ce vorbește limba română trăiește limba română trăiește după regulile tale 
să mori tu că nu mor caii când vor câinii frăițioare asta-i grupa mare 
dacă nu ești pregătit stai la intrare cu toate ale tale scuip petale nu mă vede nimeni oare
dumnezeu e mare și ține cu mine că n-are cum să nu țină cu mine la cum doare de când ai plecat tu de lâgnă mine 
nu știu să pierd poate e adevărat dar n-am venit aici să pierd neapărat ai înregistrat?
ne apărat de nimeni ne apărat de mine că-s neglijent cu mine ca o aripă vine și zice ține-te ține-te bine am mai salvat băieți ca tine
primăvară vară primăvară vară unde ești primăvară vară primăvară vară unde ești
primăvară vară primăvară vară unde ești primăvară vară primăvară vară unde ești

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...