Pagini

sâmbătă, 1 martie 2014

basarabia #1

da, aș fi vrut să mă nasc în basarabia 
să scriu poezie ca acolo 
să vorbesc și să am inima ca acolo
să greșesc din-ce-în-ce-mai-puțin față de mine însumi - tot ca acolo

vă iubesc, dar uneori, 
în inima mea de român știu că voi sunteți altcineva
vă rog să mă iertați
poate și voi știți asta, dar sunteți prea buni și ne lăsați să credem orice 
dacă știți că asta ne face bine

știu că scriu prostii, dar uneori cred că nimic n-o să ne mai salveze
așa cum și voi...

mă gândesc la voi
știu că și voi vă gândiți la mine
asta îmi este de ajuns de cele mai multe ori 
e tot ce poți să faci atunci când cineva e departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...