Pagini

marți, 9 aprilie 2013

co3. gif

zile când redevi poet
paradisul pierdut
din camera mea se-aud cuvinte murdare
pământenii tremură
șoptesc
redescoperi viața cred că totul seamănă c-o floare dimineaţa
dar eu dorm îl visez cu-n ochi deschis pe kierkegaard
ce moarte jalnică
arcuri seara vă-mpușc în piept şi nu-mi pare
de bine de rău mai am o viață
altele sase-n debara pisică persană pune-ţi o dorinţă până nu-i prea târziu
eram atât de viu credeam închis în peştera visam alţi prieteni
contact pervers
n-am nimic pentru tine
a doua nu uita s-o bagi în viteză
butaforie-n bagdad întoarce-te acasă pinochio
sincretism sceptic m-auzi
ceasul încă bate tic-tac-pinochio cum ne înţelegem noi oamenii
spune-mi sarumana
valurile de bun venit ventura
aracet zi de inventar
o să devii un om mai bun când o să-mi văd eu ceafa
înger incoerent cerându-şi leafa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...