marți, 9 aprilie 2013

co2. arcadie 1

sângerăm singuri smântână cu mere
nu mă laud caut lumina știu că-n mine
mixul de marketing
eu pot eu sunt marginea fiecarui corp de-aiurea
fii cu ochii-n patru la tot ce mișcă dar mai ales la tine
dar mai ales la mine
nimic nu există i-am spus câinelui
apoi l-am învățat să nu mănânce de la străini
apoi m-a învățat să-not
apoi l-am învățat să vrea
apoi l-am înștiințat că plec
împăcat i-am zis fă pe mortu'
exact așa cum le-am lăsat perele sunt la fel de albastre
arcadie nu mai știi drumul
arcadie vino-ți în fire, tată
alcool mâna-ntâia oprim pe dreapta sau la
prima benzinărie sau la
prima cârciumă sau la
prima și
ne rugăm

acapella

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...