vineri, 13 iulie 2012

Povestirea ta, publicată la Humanitas




Florin Piersic Jr:

„Sunt ani buni de când vreau să public o carte cu scurte povestiri scrise de români. Am discutat cu editura Humanitas despre acest proiect colectiv. Îl putem face. Dacă ai o povestire (ficțiune sau realitate) pe care vrei să o vezi publicată, trimite-mi-o la adresa piersicjr@gmail.com cu mențiunea (la subject) PENTRU PROIECTUL FICȚIUNI REALE. Îmi rezerv dreptul de a alege povestirile care vor intra în acest volum. Evident, aici nu vorbim de bani. Birocrația ar deveni mult prea încâlcită în cazul în care editura ar fi nevoită să-i mulțumească pe toți deopotrivă. Cei care vor rămâne în acest proiect vor semna un contract prin care cedează editurii drepturile de autor. Singura garanție pe care pot să ți-o dau este că această carte va apărea sub îngrijirea mea. Povestirea poate conține între 3500 și 10.000 de semne (cu tot cu spații).
Dacă ești de acord cu tot ce am spus mai sus și vrei cu adevărat să-mi trimiți o povestire scrisă de tine, asigură-te că în mailul trimis ai atașat povestirea, și nu uita să menționezi numele tău, adresa fizică și eventual un număr de telefon.

Please share, guyz. Oricine poate participa. Proiectul rămâne deschis pentru cel puțin șase luni. Deocamdată, un termen-limită de trimitere a unei povestiri este 1 ianuarie 2013."


https://www.facebook.com/groups/366117403460275/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...