duminică, 3 iulie 2011

Adam nu era la prima abatere

iar asta o ştim bine
laolaltă cu îngerii
laolaltă cu dumnezeu
laolaltă cu fratele lui risipitor

şarpele îşi plăteşte pedeapsa
dumnezeu îşi plăteşte slugile
eu îmi plătesc inima să bată în fiecare săptămâna
măcar o dată.

Adam nu era la prima abatere
iar asta o ştie Adam însuşi
se căieşte sau nu - nu e problema noastră.
nu e problema lui dumnezeu.

nu e problema mâinilor mele ce fac oamenii atunci când
li se oferă un loc în grădina lui dumnezeu
dar atunci care e problema?
dar atunci care e păcatul tău?
dar atunci de ce nu eşti la tine acasă?
nopţile nu văd bine - s-ar putea să ajungi unde nu trebuie
s-ar putea să ajung unde nu e cazul.

de Crăciun nu mai tăiem pe nimeni
de cine depinde soarta femeii?
de cine depinde soarele înainte de a se face zi?
decoraţiile
pieptul lui dumnezeu
pieptul poetului
şi aşa mai departe până când pumnul
va ajunge să lovească
până când corpul bolnavului se va linişti
până când scrisul nu va mai fi decât o mână ruptă şi readusă
la funcţiile ei de până atunci


daca d1 = D2...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...