vineri, 31 mai 2024

arama IV

într-un oraș aproape
o fată plutește peste case
noaptea se urcă singură pe acoperiș
și așteaptă pe cineva pe măsura ei

am walkman și visez ca tine
am răbdare
și spun adevărul

pune-mă într-un buzunar și lasă-mă acolo
vorbește cu mine
o să caut toate cuvintele pe care nu le știu și peste
nu lăsa balanța asta dezechilibrată
luna
are ochii la tine

iluzia spune
corpul tău este foarte frumos
astăzi un preot umblă să găsească măgarul fugar
și îl găsește
îl cheamă pe nume
și își amintesc amândoi cine sunt

o picătură de apă
lângă o picătură de apă
hai să ne plimbăm și să înecăm toate ceasurile
și teama mea de crocodil plecat

aștept o notiță într-o sticlă sau
o cochilie din care se aude
muzică fără vorbe
o poveste fantastică
râsul tău

de ce boală sufăr
și ce medicamente să iau ca să nu treacă
scrie și prescrie
și înoadă un răspuns când ajunge apa până la glezne
până la brâu
până la umeri până la râu

mă vezi cum dirijez păsări?
cum uit trecut
cum promit că sunt băiat mare? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

și când nu se întâmplă nimic tot se întâmplă ceva murmur muzici faze totul într-o împreunare perfectă, fără să știm un observator dansează a...