joi, 30 mai 2024

arama II

am fost subtil
ca o geantă cu trotil
caut prin pagini mendebil
și găsesc un fluture

el se uită-n ochii mei
eu mă caut de resturi și nasturi și comori mărunte
pe naveta spațială e concert cu timpuri noi
și nimeni nu se mai ia la ceartă
și nimeni nu mai vrea să fie șeful
o pastilă, două, trei
o cetate
o iubire pe jumătate

white coma
e senin băiatul care stă în așteptare cu mâinile la vedere
are zaruri și ziare și zâmbet de copil și zice:
pot intra eu în mlaștina asta să scot ursuleții de jucărie
pot aduce eu focul
pot scrie multe vorbe, cum îți place ție
dacă n-o să-mi mai placă de tine fără ochelari?
lunete, lentile și plutirea asta prin lume, peste lacuri
asta e întrebarea
cei ca noi nu sunt făcuți să vâneze pentru nimeni

într-un cerc cu cretă desenez o vrabie
reîntorc o barză
ud trestii, pierd chestii
ce veste vrea să-mi dea puiul de om
și facem o ascunzătoare
o căsuță în copac
distanța asta față de noi
și colțurile gurii care pleacă într-un zâmbet când se uită timide la tine
nu pot să-mi iau ochii de la tine și să-i duc pe altă insulă între ape
să numere boabe de mazăre
bobi de orez
borne
nasturi în formă de inimă

am visat că eram sub un arbore și o veveriță fugea pe deasupra noastră
prevestind

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

și când nu se întâmplă nimic tot se întâmplă ceva murmur muzici faze totul într-o împreunare perfectă, fără să știm un observator dansează a...