Pagini

miercuri, 22 martie 2023

despre altcineva

fiecare scrie despre altcineva altcineva altcineva 
căutăm trufe și focuri de artificii
căutăm pe cineva cu spadă
să ne scape să ne adape ca pe hoții de cai

suntem tot în luna asta 
tot în anul ăsta
deschidem ferestre ferestre mari
pe care intră lăutari și cântă

cântă Cristi cântă 
cântă Leova cântă
cântă Corina
cântă să se audă peste lac

în altă parte victoria
iubirea
în altă parte prietenii
pacea
pacea în altă parte

aici nefericire și nervi și oricine e de vină numai eu nu
mi-am lăsat problemele într-un sac lângă un copac cu roade
au făcut pui
și-acum se plimbă toate prin lume
dar eu mă ascund șiret în orașe
pe sub ape și sub perne
în burta ta și a balenei mă ascund

și viața se trăiește 
aici nu în altă parte 
acum nu ieri
și durerea se doare acum 
așa că nu mai întreb oamenii ce mai fac că oricum nu știu să răspundă
și-i văd cum caută ceea ce nu e

aici 
atât cât pot
aici
uitare
vise
vâsle
aici un clipit
în această parte a lumii ne veselim 
de multe nopți și nu mai știm care al cui nume e
cine pe cine-a lovit 
cui am promis ce

iarba asta e mai înaltă ca mine mai înaltă ca mine mai înaltă ca mine
e moale și îmi vrea binele îmi vrea binele îmi vrea binele 

iarba asta e mai înaltă ca mine mai înaltă ca mine mai înaltă ca mine
e moale și îmi vrea binele îmi vrea binele îmi vrea binele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...