Pagini

luni, 6 martie 2023

analog #6 (cantabil)

lume, soră lume
ia de-mi spune
pe unde s-o apuc

lume, soră lume
ia timpul cu tine ia
de-acum

zboooor
zborul neînchipuit
zborul
inima din ceasuri

poartă-ne poartă-ne poartă-ne poartă-ne în fiecare zi
în ceruri sub ceruri se nasc speranțe și
omul se caută se caută se caută

dara-n-dara-n-dara-dara-ra
purtare
purtare
să-mi găsesc pe cineva să-mi țină de urât
să mă-ntorc de sine la maluri stângace
să să-mi țină de urât
cu sine la maluri stângace

poartă-mă tu zeu de mâine
poartă-mă de vrei pe mâinile tale   

peste case
din maluri văd întregul iar
distanțe care nu mă lasă
unde să mă duc și unde să mă-mpac

tara-n-tarara-tara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...