Pagini

sâmbătă, 18 martie 2023

de văzut

într-un oraș departe cineva se caută
într-un oraș departe cineva sunt eu
am haină de piele, un ciocan și o busolă de jucărie
care mă duce unde am nevoie să ajung

chiar dacă nu pricep
punctele se unesc fără ca eu să știu
adorm sub stele
adorm în corturi
îmi fac prieteni
cuceresc mările

de undeva de foarte sus văd toate orașele construite de dumnezeu săptămâna trecută
toate pisicile care au stăpân
beau dintr-un pahar cu gâtul strâmt
văd o pasăre cu gândul la om
trec poduri
e frumoasă natura când e cald afară
și toate locurile au o liniște pe care poți s-o prinzi cu mâna

când plouă, plouă
când e dimineață, e dimineață
când cineva cântă, îl auzi

a fost un drum lung până aici
e un drum lung până mai încolo
plămânii mei se modifică pentru ce urmează
numai inima nu se modifică
și nu-mi spune pe numele de om

ea mă leagănă noaptea
și mă face să respir când bate de ziuă
ea bate când doare
bate când greșesc
bate când mă repar

din vârful lucrurilor văd atât cât pot
și știu că mai e câte ceva de văzut
și pentru pești
și pentru păsări
și pentru ochi
și pentru cer
și pentru mine
și pentru mine
mai e câte ceva de văzut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...