Pagini

luni, 6 martie 2023

analog #4

bate-n piept inima indigo
cere de mâncare inima indigo
mă duce peste câmpia făcută-n patru
peste capul împăratului care are doar patru ani
îmi cântă de noapte bună 
mă poartă pe uscat
acolo unde oamenii își fac medalioane vii
din plante și baracude
din caracatița asta cu ochi de om

am văzut fiecare orășel
fiecare casă în care e câte un copil
am văzut hipopotamii flămânzii hipopotami

sub lună ne iubim
pe râu în jos un urs care vorbește multe limbi
mă plimb acolo unde nu încape îndoiala
sunt orele scoase din ceas
speranța întârziată

apar și dispar în intersecții
sunt tot ceea ce mi se arată în decursul acestei ore
am tălpi mari
conduc o barcă ce miroase a flori și fructe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...