Pagini

duminică, 23 ianuarie 2022

uma

văd fulgii cât capul
capul cât china
cocoșul decapitat făcut rege

văd umilință și pricepere un fel de cântăreț ambulant preamărind nimicul
o mască o masă goală plouă
pun monezi peste monezi fac duș repede
unde vrei tu să ne ducem și de ce calcă oamenii pe mese
pe mese pe mese pe mese
unele lucruri vor rămâne cu mine

liftul
uimirea că cineva nu e așa cum vrea să pară
concerte concedii
sunt bine și dacă e să împărțim totul să facem o socoteală
tot nu e nimic de înțeles

în lesa asta e bine e cald
în casa asta e bine
în mine se fac restructurări
schela tremură vrea la operă vrea la călărie
sunt un spectator sau aș vrea să fiu
șah
șes
sus tot mai sus până când nu mai știm de ce am plecat sau unde
am armele
am uitarea
orașul ăsta nu putea da nimic bun și totuși
de undeva din blocuri scriu poeții și bat în trompete
și bat și bat și cineva ascultă
culmea sau nu
tot naufragiați contemplând frânghia
pe care o tăiem și zicem c-a fost doar o glumă
n-a pățit nimeni nimic era un fel de circ
din care încercam să ieșim oameni și să putem uita ce e de uitat

când e trist, e foarte trist
când e vesel, e vesel
când e iute, privește-napoi
în spatele pașilor mei 
tirurilor repetitive
viselor despre dar nu răspund
ce carusel ciudat
și când te gândești că eu am orchestrat parte din toate astea
o barcă
o cadă
un cal bolnav făcut bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...