Pagini

sâmbătă, 22 ianuarie 2022

eu eram altul

eu eram altul
scriam poezii scurte și voiam magie
pierdută recâștigată
lanuri nesfârșite și o sinceritate udă pe care nu știam să o țin pe loc
nu cifre planuri strategice bani bani bani care sună bine când îi auzi
singurătatea e aceeași
cutiile cu instrumente sunt altele
o maimuță mă vizitează acasă
spune multe
eu ascult notez trag totul pe vynil
uit umbrele rup umbrele repar umbrele
viața vara cade greu
cine se mai mărită pe strada noastră
invitații involuții învolburat vuiesc babele
credincios pășesc pelerinii și cad morți calcă unii peste oasele altora
un balon cu care plecăm plecăm
trecem pe lângă așteptându-l pe
și tot nu vine
ung lanțul unei biciclete cam cât asta
mă duce unde vrea ea
mă uit unde vreau eu
mă văd cum sunt
și rămân și la cuvintele de după

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...