Pagini

sâmbătă, 22 ianuarie 2022

ili

transcriu poeme din 2011
întâi am crezut că fac asta pentru ego
dar m-am emoționat să-l văd pe cristi mic legând înocențe 

mă înduioșează că ce m-a adus lângă ilinca
a fost că scriam poezii
habar n-am avut asta

când mi-a zis că ea și șerban sunt într-o pauză am fost foarte trist 
și m-am întrebat acolo pe loc, la masa la care eram, pe întuneric
dacă nu cumva fusesem un înlocuitor
n-a durat mult
știu că nu fusesem
și că dup-aia am dat-o-n bară

eram mic îmi era frică nu știu de cine
iartă-mă

magia în fiecare gest
gesta
ceva
de neînțeles

plouă la fel pe trotuarele cubice
ioana nu mai are prosoape-n cap și noi suntem alții
antene parabolice meciuri sânge
e mult mai greu să fiu sincer și să văd
dar merg mai departe
cuștile sunt goale de păsări 
fac alte cântece alte scamatorii
decuplez și pot să văd în minte câte ceva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...