Pagini

joi, 10 iunie 2021

#7

nimic nu durează
nici eu nici tu nici copiii tai
nici rasul dar nici durerea insportsbilă 
nimic e un absolut și noi nu trăim în absolut
nici într-o petrecere continuă nici în vină
nu durează
fac o baie să uit de eu
să uit și mă las tot mai adânc în somn
până când nu mai știu cine e cine 
și uit de invenția numita Dumnezeu
cum e să zici orice și să nu se întâmple nimic 
sau sa nu ajute pe nimeni nici măcar pe tine
bine nici chiar nimeni
nici chiar niciodată
o mână se ridică din gunoaie și țipă și predică și dă de băut
alta iese dintre gunoaie și tace
tace tace tace
o alegi pe care vrei sau pe niciuna
aprinzi o lumânare care se stinge
ne înghit fulgii pentru o vreme
noi înghițim animale vii
am un zoo înăuntru fara gratii și gardieni
și toate se înțeleg între ele
și la prânz și seara și acum le înțeleg și eu și tu și cine-a uitat sa vina și cine n-o să mai vina aproape niciodata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...