Pagini

joi, 10 iunie 2021

#2

dacă ar trebui să vorbesc despre oamenii care au avut pentru mine o vorbă bună, ai fi și tu
am urcat în seara aia într-o barcă în care eram deja
și ca orice om care dă aripi altora zice
stai linistit, că dacă nu eram eu, sigur era altcineva, tu erai la un microfon distanță de a schimba suflete indiferent de mine

altă dată am încercat să-ți spun: hei, fii mai blândă cu tine
probabil văzusem ce-mi fac mie

ăă, de ce recităm, așa, noi cu noi, unii altora, prin cârciumi, poate nu duce nicăieri
dar cine să măsoare
când o singură vorbă bună face valuri
când o singură vorbă bună face saltul
sau e foarte bine, Cristi, continua sa scrii
nu era foarte bine, dar nu m-am mai oprit
și uite-mă și la ce sunt bune telefoanele dacă nu răspunde nimeni
cheia e la tine, zice, e viața ta până la urma
e inutil să citesc asta de pe un ecran când o știu pe dinafară
ce ciudat
pare că am mai trăit asta
că am mai văzut mâna asta, pieptul ăsta
că am mai încălcat regulile o dată

dar vezi, p-aia care taie aripi nici nu-i băgăm în poezii pentru că nu contează
la final rămâne magia și tu ești magia aia
praf de stele lună piele
copilul care te face să-ți bagi gunoiul în buzunar până la primul loc unde să-l atunci

n-aș vrea sa mai demonstrez nimic nimănui dar nu mai știu cum să mă opresc
dar o să mă opresc
recit numai liniști, și râsete mici și n-o să mai aplaude nimeni pentru că nu va mai fi nevoie

mă duc să fac o baie
vezi și tu ce faci
dacă încă respiri
dacă încă știi cum se râde
că mai sunt multe trenuri de luat până la și la și la
și nu oprim în nicio vamă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...