Pagini

joi, 10 iunie 2021

#6

în fiecare noapte am promis c-o să te uit
suntem zece mii de nopți mai încolo sunt mic și rece ca un fulg
te-am căutat prin cafenele pe sub piele și prin case
dar tu fată de mătase te ascunzi, te ascunzi
alung umbre dar degeaba tot cu prada tu cu Praga
unde sa mă rog și cui sa te-aducă mai aproape
care rană care capăt acceptare tu fii tare 
că la capăt tot cu tine împărți vinul și veninul

e greu de spus dacă tu n-o să mă mai recunoști sau eu n-o să mai știu
dimineața strâng petale dup-amiaza crezi că-s viu
tu cui vrei sa scrii scrisori și de ce nu poți să dormi
iar număr acoperișuri iar imaginez cocori
în zori trenurile pleacă fiecare-ncotro
ai avut nevoie de asta ca să poți să faci pe dos

să scoți gloanțele din cai 
să pui bandaje peisaje franjuri arc cu amintirea
să îmi ies din fire iar

cineva mă privește peste umăr
peste umăr mă privește cineva
vreau să-mi spună ea nu vrea
liniștea cu toate cele și cocoșii cu mărgele
gura mea cu gura mea 
laudam toți măcelarii ce se vor reprofila
ba cu pianul ba gradina ba o liniște cu ea
să ne țină între umeri
c-am venit aici cu treabă dar uităm
aici era amintirea
și-aici vrem sa și cantam 
și se termină și gata și totul atât a fost

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...