Pagini

luni, 21 decembrie 2020

moment vesel

când îți dai seama că totul e așa cum ți le traduci în capul tău acolo unde șuieră vânt tancuri ce mai e
alimentară și durerea dintre șolduri unde toți ascund frontala și țambalul și țigară
ultima dorință e un fel de Rubik cub cu ceas pe dreapta ceafa la palme ca pe 
albumul ăla de pe care că pricepem încărcând mitraliere campioane lampioane bă se face
că dormim și între tot nimic din curcubeu tot număr și-mi aduc aminte că
mă las singur să cad și după țip un fel de ajutor tricoul l-am uitat și șifonierul că plecasem fără sex deci un pic șifonat
vezi e adevărul între rânduri, dar cine mai are timp trage de lanțul de wc-u că-s tot eu torc tare viața trece rege moare oare cu ce tot greșim viclean volanul mă trage pe dreapta
cere-mi actele și ceapa poate plângem sincer șinele de tren ne pierdem în văzduh sau aruncați în apă cu goblen nu-ți fie frică
ne vedem măcelărie cu colaci avem ne-mpăcăm la strofa patru sau mai vii tu la refren
când asta nu se termină nu mor termitele când vor oamenii de la radio cu fractură peste sunet inginerii
metrica și sistemul plăcerii-ntr-un joben străin când cain când abel când geaca lu adelin
e deja aglomerat nu știm dacă e un fel de femeie sau bărbat miriapod împachetat și gata de plecare
aeroport și ține țipă cel mai tare revelionul cu sirene și cu spumă din șampanie
eu șamanul tu un fel de eu voiam să-mi cer iertare da' nu prea dau telefon
am mesaje în cutie cu tămâie-n farfurie și lactate de la omul care înc-așteaptă
am pus mâna peste ochi și voalul se schimba în apă
adormeam când calu-adapă calmul cine cască gura miezul nopții gata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...