Pagini

vineri, 25 decembrie 2020

în timp

e imposibil să mă mai întorc motanii torc orașul doarme o inimă de acum zece ani o bătaie pe ritm orașul București în 98 și inocența mea de care va mă rușinez ba mă mir ba mă bucur
asta nu e poezie ăsta nu sunt eu nu deschid 
nu mă mai pot întoarce niciodată acolo dar nici aici pasărea de aur e mereu în altă parte bate din aripi și scrumează pe jos
singura întâlnire ratată - cu mine
cuvinte neterminate - ale mele
glorie închipuită
e doar un copil caută să respire la fel că ceilalți
sfarmă cretă pun răsaduri doar așa că să avem de ce să ne împușcăm
schimb gloanțe oarbe pe gloanțele celelalte
nimeni nu trage nimeni nu rumegă
pinnata uriașă un disc care se tot caută
nu mă voi mai întoarce niciodată aici mai bine casc ochii
și buteliile și branhiile bărcile ce se închid iarna
pentru că atâta e
nicio altă masă
nimic mai absurd sau mai colorat
tic-tac zice poate tac poate stau nemișcat poate uit poate rămân atent
și iar se deschide
și pe bune că altceva nu mai e
mai bine trag aer acum și beau din fiecare ocean sau mă retrag undeva cu oamenii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...