Pagini

vineri, 25 decembrie 2020

de plecare de-nceput

nu mă laș aișa sîngur să mă-ngândur până ieri
să nu mai știu de nimica să mă pierd cu toatî firea
mai bine rămâi acasă poț să și îmi faș o farsă
să fi sigură de asta că n-a să se mai repete 
să vorbești cu mine însumi da sî pârî un pereți
scriu sincer la scrisoricî alșeva nu vreau nimicî
dacî vini norii negrii și tu vrei să merj cu mini
la dentist în alt oraș să ne facă pi tăț bine
iau umbrelă pufarine șî pantof de lac cu curjî
coarne di șerb în pădurii șî o inimî și plânji
da mai bine hai acuma sî ne-nveselim o leacî
am șî chec și vin și sare și o ancoră cununî
am șî taraf cu mărjele șî cântec și noapti bună
da tu și aduci pi masă fată bună
ia cî plec Io bună voie șî iau florilor cu mini
am glumit ăi pătlăjico nu pot să fiu fără tini 
știu că îi târzie ora șî nu ai cum să mă-nlături
aduc zestre soneria animale și trei pături
ghini?
ghini
da ramânii stabilit cum scrii-i aicea
iau bagajulii și tăt ce mai am cu mine-acuma
numa' dzâmi și fac întocma
cu bilet și cu veșminte și cu straniu de duminic
ghini?
ghini hai la picnic
înghit ce nu folosești și stăm așa mai tot timpu'
vrei?
da sigur
vrei tăt timpu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...