Pagini

luni, 7 decembrie 2020

#

toți vrem să fim superstaruri unora le iese alții stau că plătesc nota
semnături în alb pe negru și trageri ca-n white dakota cu călugării degeaba așteptând din nou să plouă
contemplând sau nu se vede că mi-am pus ocheanul invers
într-o barcă cam cât asta călătoresc scriitorii și se uită-n guri de pește de parc-ar fi aurite
mă întorc la manuscrisuri și la bolul cu cireșe uit adorm de ce să-mi pese că se duce iar semnalul
în gări doarme pelicanul fără să mai știe lumea
numără trabuc și farsa foile dintr-o salată ne acoperă cu totul

dac-am putea dar n-am putea de asta am rămas aici
cu coasa între coaste numărând
poștașul bancnotele oare cum se vede de sus și câte gânduri mai rămân cu noi
ar fi fost nevoie de un drum pe care sau pe carne știu șiretul se desface
joc table cu cine mai vine plec tot singur la conac dumnezeu curăță puștile doar așa de hobby
păsările sunt toate vii ce șmecher toate hainele la dungă și tigăile la loc
e ca atunci când porți haine aurii și te crezi neînțeles când de fapt tu nu știi s-asculți
am fost și eu acolo și eu acolo îmi imaginez un gazon uriaș pe care să fugim apoi
înțeleg că iarba crește altfel și că mările sunt pline de capace de bere și peturi
știu citim astea cu dicționaru-n mână și diamante-n cioc și cineva se roagă pentru liniștea noastră
vezi tu de două săptămâni nu mai ies din casă să vând busole și nici să aprind chibrite în casa scărilor
se schimbă multe cerul intră tot pe fereastră și rămâne aici cât să-ți bei tu ce mai e prin sticle strigă
cineva de la patru dar nu pot să ridic receptorul să deschid cabina fanta pentru dialog
ziare zestre sau ce mai e nevoie în situații ca asta
greu de urmărit ca prognoza meteo când știi oricum c-o să mori și astea-s ultimele cuvinte
spui un mulțumesc în glumă îți pui tocurile toate și aștepți episodul următor
cu și mai multe twist-uri într-un plot pe care nu știm cine l-a scris
totu-a plecat de la o glumă acum vă plimbați pe străzi cu pancarde cu noi sau eu și
și dac-aș veni acolo nu m-ar băga nimeni în seama așa au oameni nevoie să se revolte pe chestii care de fapt nu reprezintă problema
dorm liniștit cu fericirea la tâmplă visez mereu altceva mănânc din oală formez reformez
car cu simț de răspundere post scriptum ușa liftului se închide și nu mai ai ce să explici sau cui
e devreme așa că pregătim o baie în care intrăm toți și stăm așa ca și cum ar fi pace pe terra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...