Pagini

luni, 2 noiembrie 2020

schimbul

  - dacă vine îngerul la tine și-ți spune, pot să-ți dau tot ce-ți dorești. exact așa cum îți dorești. curând. dar vor pleca din viața ta persoanele pe care le iubești cel mai mult și o să trăiești cei mai grei cinci ani din viața ta. după asta, vei vedea totul mult mai limpede. nu vei mai cauta motive să fii trist și viața ta va fi mult mai simplă. ce zici, faci schimbul?

- de ce faci asta? pentru ce?

- tu m-ai chemat

- chiar poți face toate astea și repede? și știi tu cum va merge totul după aia?

- da

- nu știu dacă vreau

- bun. nu mă așteptam. e un răspuns bun

- și totuși, ce alternative am? nu prea știu cum să mă fac bine de unul singur

- și toată viața ai așteptat un pact

- da. dar acum.. când e totul pregătit, nu știu, parcă vreau mai mult de la mine. aș deschide romanul ăla și-aș mai citi puțin

- n-o să fii niciodată pregătit

- iar tu n-o să fii mereu aici

las zborul, mă întind puțin și știu cum voi cădea. știu exact cum o să cad. și toate momentele de bucurie. și ploile din orașul chinezesc. și ochelarii tăi triunghiulari. și cafelele. și teatrele. i have seen it all. și exact atunci apare o nouă lumină, cu care nu ești obișnuit. nu e..extraordinar?

scoate carnețelul și mai notează câte ceva. și mai comandă niște flori de peste stradă. 

- oferta asta expiră în câteva ore

- e ok. rămân așa cum sunt. trebuie să existe un sens în toate astea, chiar dacă nu-l văd acum. 

- bine. atunci plec mai devreme. la revedere

- la revedere

am alergat în ziua aia câțiva kilometri pe un cal pe care nu-l mai văzusem. care parcă era făcut pentru mine. m-a dus țintă unde aș fi vrut să fiu. și s-a-ntors imediat de unde mă luase. și râdeam și eu și el alergând pe câmpia aia întinsă. mă gândeam la cinema și la toate pungile cu bani. la stelele mele de buzunar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...