Pagini

luni, 2 noiembrie 2020

#

faptul c-ai apărut tu arată că n-am făcut chiar totul pe dos
poți să te pierzi cum vrei tu
apoi polaroide la 4am, un moment în care mă adăpostesc
ca-ntr-un poem perfect cratima pusă la timp crabul ar vorbi cu mine dar știe că e încă devreme
din perne și de la balcoane pentru o secundă viața pare o mare victorie
dar cine povestește despre celelalte zece mii de clipe amare
asta n-o să aducă un grammy undeva în africa o mamă întinde haine la uscat
miros a viață adevărată și a grijă a gânduri a vise lăsate altundeva
nu mai vreau să mulțumesc pe nimeni, dacă cu mine nu mă întâlnesc nici azi
din limuzine din peșteri de pe platoul de filmare cu tot curajul de care dispun acum
știu că nu controlez nimic și tocmai asta pare să fie o mare minune
zâmbești și tu și lanurile se colorează galben nu mai avem nevoie de ochean și monitoare
și portavoci și blocurile care nu spun nimănui nimic
asta nu se termină nu știu unde-a început și dacă toate astea erau plantate aici dinainte
sau pur și simplu e greu să-mi asum atâtea decizii luate cu gândul altundeva
adorm visez un pic, apoi adorm iar și e liniște
și nimeni nu zboară nimeni nu pretinde răsăritul
e liniște și pot să stau cu mine fără să caut altceva
fără să număr portocali discoball-uri cornete cu înghețată
când am trecut noi pe-acolo erau mese în mijlocul orașului
și nimeni nu se îneca
toți pășeau liniștit pe mese pe lângă mese iisus era doar o amintire
hamalii erau zâmbitori iar eu aveam iar pretenții despre ce putem și nu putem cumpăra de la supermarket
tu m-ai trezit cu fructe și ciocolată și ți-ai plătit biletele peste tot
n-am trecut prin valea generozității
mă ascund în muzică la fel cum m-aș fi ascuns în orice altceva
și culmea e că uneori nici marii maeștrii nu te pot trezi
adorm și e liniște
mă văd și nu simt nevoia să adaug nimic
elefanți pășind încet la stânga și la dreapta bărcii care mă transportă acasă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...