Pagini

marți, 29 septembrie 2020

what do you want / ce vrei

i woke up dreaming about telling my mom
what do you want?
what do you want and why do you want to know everything
we never talked why the fuck should we, right?
and now, what do you want?
and then she started crying
i said, she is crying, lovely
wanted to continue with i care about you i don't want you to cry
but stop trying to control everything just because you are afraid
then realized we all do that, don't we?
then realized that not making someone cry is better than the truth
and if my life is full of junk at times is probably because something i did
while it's easy to scream in everybody's face saying you could do better
while they actually could
it might be just another way of hiding
and no one could really stop you every single time from 
whatever is you choose as your own way to say
i am here, don't you see me?
i am just like you
no clue how to make this better
while we all act as we figured everything out
life s not what we post on the internet and we all know that
keep smiling
do less from what kills you
it already hurts
with echoes hard to be seen by an eye that's busy hiding
--

m-am trezit dintr-un vis în care îi spuneam mamei
ce vrei?
ce vrei și de ce vrei să știi totul
nu am vorbit niciodată de ce pula mea să fii vorbit?
și-acum, ce vrei?
și-apoi a început să plângă
am zis, plânge, iubita
am vrut să continui cu îmi pasă de tine nu vreau să plângi
dar nu mai încerca să controlezi totul doar pentru că îți e frică
apoi mi-am dat seama că toți facem asta
apoi mi-am dat seama că să nu faci pe cineva să plângă e mai util decât adevărul
și dacă viața mea e mizerabilă uneori, probabil e din cauza a ceva ce eu am făcut
cu toate că e ușor să strigi: ai fi putut să faci mai bine
cu toate că ar fi putut
s-ar putea să fie doar un alt mod să te
și nimeni nu te poate opri cu adevărat de fiecare dată din
orice alegi ca felul tău de a spune
sunt aici, nu mă vezi?
sunt exact ca tine
habar n-am cum să fac asta să funcționeze
deși toți ne prefacem că ne-am dat seama
viața nu e ce punem pe internet și toți știm asta
continuă să zâmbești
fă mai puțin din ce te omoară
doar oricum
cu ecouri greu de văzut de un ochi ocupat să se ascundă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...