Pagini

joi, 24 septembrie 2020

#

i'm loosin it
we all are da' mie-mi place și să fac spectacol 
să vină să zică hai cu noi aici ne plouă altfel
parcă-i o casă de copii singuri lingându-și rănile
beculețe noaptea prea multe frustrări pe metru pătrat marțea
degeaba încerci degeaba vrei să renunți
am fost câțiva la fel de orbi la fel de mărunți 

mi-am văzut idolul și m-am speriat
gesturi bruște ca un animal în cușcă
râde vrea să pară ce nu e 
tu pe cine cauți și de ce
promisiunea e simplă fă-i să râdă
apoi mori oricum n-o să le pese
tu cu scrisul tău pe șosele cu plânsul la maxim
visele ne fac să ne pierdem cu firea
hai gata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...