Pagini

marți, 13 februarie 2018

apasă patru

înconjurat de cutii goale
în fiecare seară dorm pe moale
mănânc direct din oale
am un circ întreg înapoia minții
unde ne vedem în fiecare duminică să facem planuri
și tu să râzi și io să aduc creioanele pensulele botul de vultur
apoi mă transform în conductor tractorist ultimul miner din valea fiului
ca băiatu' de la scara cealaltă pasionat de macarale și vise ușoare
etica bate politica destinul e o chestie aproximativă
ling praf de stele și mă imaginez cimpanzeu
ar ogoare în cerul gurii număr picăturile de apă
de pe tubul de oxigen 
dacă miroase a mici e bine
inoxidabil cos un petec peste tot ce n-ai apucat să vezi
înamorat de mine însumi bat din aripa stângă doar ca să-mi dau seama
că am ajuns în jocul greșit 
mai bag câteva fise și mi se pare că toți militarii ăștia
nu știu cum mă cheamă și nici de ce i-am scos la apel
minuni peste plată dentară pentru calul legat afară 
salată cu pește de acvariu sari și te trezești în cazanul cu supă
cam la asta se reduce dacă înțelegi ridică o mână
dacă nu o să te faci tu mare și n-o să înțelegi nici atunci înțelegi
trăi-ți-ar abecedarul te aștept de vreo câțiva ani
pantera roz zi tu cum stau lucrurile
pune mâne pe telefon și apasă patru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...