miercuri, 23 aprilie 2014

cinste

crezi că am uitat dar nu prefer să stau aici și să scriu 
să mă încec în suc de mere și amidon 
fix o sută de vizualizări pentru poemele celei mai triste fetițe de pe pământ
ba nu celei mai neiubite
neînțelese
necuprinse
și exact de acolo de unde te aștepți să curgă apă
nu curge
și exact de acolo de unde te aștepți să apară femeia
apare altceva
îngân la fel ca ceilalți
nu pot la fel ca ceilalți 
apoi mă trezesc fac de două ori înonjurul pământului
salut tribul meu preferat poate mă opresc să admir viața împreună cu ei 
zâmbesc fericit ca-n ziua aia când nu găseai loc de parcare
ai lovit bordura iar eu am mișcat paharul cu apă 
ca să se vadă că am trecut pe acolo 
văd chipuri care nu sunt ale tale
picioare încălțate provocator dar tu nu te superi ești înțelegătoare
știu și eu că dincolo de asta se află puțină suferință 
câteva lovituri 
câteva vorbe cu o să o iau de la început pot și singură
să învingem balaurul
și el o să fie înțelegător știind că oamenii încă mai au nevoie să câștige pentru a fi fericiți
dar poate în după masa asta o să înțelegem totul fără să uităm
o să trecem mai des prin africa
o să zâmbim ca și cum e singurul gest pe care știm să-l facem bine
promisiunile dinăuntrul poeziilor devin realitate
viața e aici pentru noi am primit deja tot ce puteam primi 
ne scăldăm în ape incerte nu călătorim îndeajuns nu credem îndeajuns
dar ceva ne ține aici probabil lui dumnezeu îi plac jocurile 
nu se teme pentru noi/ să nu ne temem la rândul 
nostru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...