Pagini

duminică, 20 aprilie 2014

carambol

e de ajuns să rămâi un pic singur și ți se pare că ai iubit pe toată lumea
pui mâna pe telefonul cu disc formezi ca un narcoman ce crede că a găsit adevărul
am sunat ăăă... te-am sunat să-ți spun că...lasă, tu ce mai faci?
după o descriere scurtă, plicticoasă, zici și tu ce ai mai făcut
în mod evident, omiți toate lucrurile care ar putea să conteze. închizi
ziua doi telefonulcudisc. alt număr de data asta ai curaj 
nici măcar nu știi cine e pentru că ai format la întâmplare
știi eu sunt cu totul altfel poate ți se pare cretin c-am sunat să-ți spun asta
te-ai grăbit. pur și simplu. puteai să mai aștepți și tu puțin
sau pur și simplu nu m-am împăcat cu gândul n-am înțeles nimic 
pentru tine s-a inventat cămașa de forță și babysitting-ul și marea cu gust de amforă
nu fi prost, cristi, totul are să se întoarcă ca un bumerang un zmeu care-ți va tăia degetele podul cu jucării 
teorema neființei proiectată în sine piramida neînțelegerii uită

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...