duminică, 6 octombrie 2013

6 octombrie, aproape bucurești

şi ştiu că nu e nimic de zis când iubeşti aşa cum iubeşti tu
ca un soldat în permisie
dezertor cu tancul cu pisica cu sutienul roşu pe după gât
mitraliera încărcată să tragă în oricine se băgă în povestea asta

eşti nebun
nebun nebun dar dragostea n-a ucis pe nimeni 
totul-e-dragoste
eu, cuvintele tale părinteşti haina mea cu funingine

n-am nicio obligaţie faţă de nimeni şi totuşi mă trezesc dimineaţa 
cu gândul la voi 
şi nu e mai bine din cauza voastră
e bine pentru că e bine 

mi-a fost frică de-ntâlnirea asta 
nu ştiu cum să-ţi zic 
ca de o partidă de vânatoare-n care nu ştii dac-o să-mpuști ceva

prostule
asta nu e o vânătoare
tu nu eşti un vânător
iar animalele ar trebui să rămână în pădure
sau la noi acasă

de azi o să poţi să-mi spui şi mie 
tot ce simţi 
tot ce ştii tu despre viaţa 
dacă plouă, îmi deschid aripile şi stăm toţi sub aripile mele
dacă ninge, vă deschideţi şi voi câte-o aripă

tușul ăsta e moale
am un nod viu undeva în stomac aştept
îmbrăţişarea aia a ta
mai departe fie ce ne e dat

o să ducem totul cu ochii plini de dragoste
cu inimile noastre de soldaţi
totul începe azi
şi acum
şi data viitoare
şi în noiembriele ăla în care eraţi amândoi mici şi cuminţi şi mă-ntrebai dac-am mai înregistrat ceva

când vrei tu 
sau
ai dreptul să fii supărat
ești vulgară 
mulțumesc pentru citatul din
vii la proiecție, da?
ne vedem la bucurești
câți ani ai tu?
am vrut să las o urmă
ți-am închis telefonul și l-am trântit pentru prima dată deși era al altcuiva
ai ochi albaștri ca ai mei 
îmi pare bine să te văd

6 octombrie, aproape bucurești
voi faceți ca totul să fie mai ușor 
posibil 
în cea mai bună dintre lumi 

fără voi aș fi o bucată de cărbune
cu voi sunt o bucată de cărbune

care râde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...