sâmbătă, 22 decembrie 2012

ar fi bine să nu citești

poezie nocturnă
bagă mâna-n urna mă găseşti acolo
ăsta e de fapt sfârşitul universului
am primit un mesaj de amor te superi
schimb şoselele gazelele se uită cruciş
gicu calibru
you should kill my fear with a shotgun
poezie pentru wiliam şi celelalte nevertebrate
iar cine nu-nţelege o să-ntealeaga ca şi cum
n-ar mai fi nevoie să mă repet
pesmet am glumit nu-mi place să pesmetu
ador pesmetu' nu-mi place pesmetu' orezu'
şi altele o mie şi una de porţi la care bat şi mi se deschide
adun cărbuni ca dex-u
ediție postum nu 98
să-şi bage toţi rinocerii botu-n ce fac io
în ce zic io
în ce cred io despre toate astea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...