Pagini

sâmbătă, 27 iunie 2009

Groparii de vise

Nu te uita urat!
In cel ce-am fost, in cel ce-am vrut sa fiu,
In cel ce-am sa raman, vreau sa te-ajut
Sa desfaci firu-n patru ce ramane mut.
Privirea mea e-un scut.
Invata-te sa te feresti de viermii ce viata mi-au rupt.
N-au sa ma coase cu pacatele, au sa ma lase sa zac,
Sa-mi strig neincetat aproapele,
'N-a carui bunatate stiu ca n-am sa mai incap.

Ii vad cum vin ca sa ma ia,
Apoi ii uit, apoi ii vad din nou.
Ma vad si ei; asteapta furia ultimului meu avant
Ce vant arunca-n rimele gravate pe mormant.

Opreste-te sa-i vezi si tu!
Ia-le cadourile nemeritate in Ajun
C-ai indurat destul.
Eu n-am trecut testul  
Si ma reneg ca un nebun.

Nu te uita urat in suflete, dansezi?
Aduna saci cu zambete si-ntinde-le
Pe pernele dintre duminici ce iti ascut credintele
Caci le primesc.
Pastrez!
Le-astern la capul patului
Intre hartiile de pe pereti
Si ma rog Dumnezeului meu sa ma dezlegi
Sa-mi stergi ochii cu mana ta
Si sa ma ierti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...