Pagini

marți, 6 februarie 2024

leaving wallbook - libertate II

m-am pierdut nu mai știu când
mă voi găsi, o bună zi

am cu mine
o geantă în care port tot trecutul meu și-un antidot
am o haină pe care-o port, ca să nu mă recunoască nimeni aici în port
am o inimă care bate doar la oră fixă și la jumătate
am un ochi ce stă închis, o mână ce se-apucă iar de scris, dar pentru ce?

sunt singur
într-o țară mică
am vopsele și păreri de rău, pot să trag de timp
pot să m-amăgesc, pot să fug
după iubire, să-mi ies din fire
pot să te uit pentru-un minut

să mă găsească cineva

ce rost are să fiu liber dacă tu ești pe alt mal
numărând razele soarelui ce mă cuprinde ori de câte ori te uiți
îmi aduc aminte, îmi aduc
îmi aduc aminte să nu uit
îmi aduc aminte c-am o aripă cu care mă-nvelesc, cu care te iubesc

vreau să mă pierd
doar ca să mă găsești tu x2

vreau să mă pierd, vreau să mă pierd, vreau să mă pierd
doar ca să mă găsești tu
vreau să mă pierd, vreau să mă pierd
doar ca să mă găsești tu

eee-eee liber, liber, dar nu azi x2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...