Pagini

joi, 29 februarie 2024

despre iubire când nu iubim

sunt tristețe pe ambele fețe
sunt uimire și trezire
sunt o sticlă goală care te caută pe un vapor din viitor
dar tu nu vii, nu, tu ai treburi importante
acolo unde ești peștii înoată liberi
o balenă mă iubește
altcineva îmi cere o monedă și eu îi dau
și îmi arată soarele și pe mine
sunt într-un pat moale cu perne mari
în camera unui împărat din altă țară
număr peste umăr și te iubesc
șoapta mea nu mai face greșeli
a ieșit de tot din ieri și acum
s-a oprit pe marginea drumului, stă jos
privește camioane și avioane și are un singur gând
cum se ajunge la tine dacă și tu te îndrepți undeva
cu aceeași viteză sau mai mare?
nu sunt supărat pe tine
aș fi făcut exact la fel
aș fi fugit după iubire sau m-aș fi oprit într-un loc cu oameni mulți și aș fi lăsat-o să mă ajungă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...