Pagini

marți, 6 februarie 2024

leaving wallbook - libertate I

din păsări ne naștem, în păsări murim
o aripă ne trece peste poduri
o aripă ne-nvață să citim

o-mul se pier-de doar a-șa
ca să-l gă-seas-că ci-ne-va x2

unde zburăm, unde mă duci, de ce miroși la fel ca ea
pasul mărunt și obosea
pe drumuri de nisip o să plec să mă caut
orașul îl țin într-un buzunar

dacă ne vom întâlni pe drum
să mă ți de mână
să te iau de mână și să-ți spun

din păsări ne naștem și păsări murim
un gând ne trăiește, visăm
iar când doare.. și vrem să fugim
când ne gândim la tot ce nu-i aici
și neputința e un fel de haină pe care-o purtăm
din păsări ne naștem și păsări murim

am răbdare cu mine ca și cum
am fi iar la-nceput de drum

omul se pierde doar așa
ca să-l găsească cineva x2

să-l găsească cineva
să-l găsească, să-l adăpostească x2

omul se pierde doar așa
ca să-l găsească cineva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...