Pagini

luni, 11 decembrie 2023

pe scurt

tot ce avem e-o trompă și-o trompetă
o rachetă și-o servietă cu comori
orez legume și albume cu-amintiri
văd un tir în depărtare are faza lungă mare
împărat uitat la mare cu meduze și teamă de separare
că sunteți toți mici ca luna când se vede doar puțin
cică plouă pe-andromeda, așa au zis toți meteorologii
care-ar trăi și ei puțin, dar sunt angajați în schimburi și prezintă buletin

gellu gellu naum n-are timp de animale
andromeda și petale doar pe patul de-armăsar
care știe matematici și pluraluri soare așteptând cuminte în sertar
dumnezmeu emoționat când mă vede depanat
de un zâmpet andromeda margarete resturi de la ce-am pierdut și nu mai am
sunt tiran cu mine însumi că așa e când ești prost
ca o barză din rezerve ce duce la cuib dileme pentru mai târziu
vizitiu cu mâna stângă urs cu mure în marsupiu
te iubesc da fără dubii curcubeu și cer cu norii
care ne tot duc im sorry ce lume cam ca o supă
când totul văzut sub lupă e cam nașpa ca la teste
unde-mi tot acopeream
ba un ochi un telecentru ba o inimă la centru
ba sinapsa ba reproș ba un alt crăciun simpatic
luminițe pauze tactic am
pus pedala pân la blană un tablou ținut în ramă ce ne-arată
ce frumoși sunt oamenii când au curaj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...