Pagini

luni, 4 decembrie 2023

#

câte inimi intră în paharul ăsta de apă
câte stele intră în pachetul ăsta de cărți
ai ochii pepene
am mâinile trecut
înot doar câte un pic
noaptea se lasă când vrea ea
caut cu lanterne caut
cu uimire
întreb la intersecții

câți cocoși intră în lupta asta și de ce îmi mestecă mie numele
cum am ajuns eu în situația asta
și de ce mă tot amestec prin orașe mici

o ninsoare într-o farfurie
o farfurie într-un piept de om
trop și pădurea devine o cupolă
hop și găeilw devin vânători

pe patul de moarte
totul e subțire și se rotește
mă trezesc bolnav și uituc și furios
pierdut
râs deja și întreb toți oaspeții adunați la masă
câte inimi intră în paharul ăsta de apă și de ce vorbește altcineva vorbele mele

din ele fac antene avioane
poate zboară peste strada asta de lângă prut
el e acum uscat și din el ies flori
oamenii se îmvrățișează înăntru
poartă speranța în ochi
sau cel puțin în unul dintre ochi

zmei și zmee
probleme peste probleme acoperite cu îngrășământ
e vina vânzătorilor de fleacuri
ei răsucesc ceasurile și sufletele unora dintre noi
ne căutăm cu lumânarea
ne ascundem unii de alții

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...