Pagini

sâmbătă, 16 decembrie 2023

#

ermetic eradicând distanța
deschid pori și flori de floarea soarelui
cai cerbi ceruri
am monezi de dat motani care pot vorbi cu oricine
la etajul patru se face lumea
din aluat și fum, promisiuni și somn bun
aici se pune totul la cale
e muzică și sunt multe de spus
o aripă de fluture îmi știe numele
am eleganța unei lovituri de toporași
am elicopter, dar nu-l scot
am cărți necitite
hărți cu auriu
antipozi
torturi cu biscuiți
dau în bobi, în cărți
dau în gol
într-un singur loc se ascund oamenii
împart păreri, scrisori, brațe de cara-caracatiță
e pace
se aud țipete, se aude regretul
e pace
timpul trecut
e pace
ne acoperim cu pace când se face târziu
și ne trezim un pic mai bine decât ieri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...