Pagini

miercuri, 9 noiembrie 2022

31

acum ajunși aici după mai multe ore cu mașina
accidente mici
aici

tu te-ai schimbat deja de față cu mine
asta mi s-a părut o mare încoronare
pe care urma să o stric mai târziu
neștiutor

acum o să fac o baie
fotolii ale oamenilor bocați
concertul de violoncel
totul se întâmplă foarte rapid
tu ești mică-mică dar nu văd
afară nimeni dar nu aud
dau telefoane să spun te iubesc unor oameni care nu sunt acolo

vrei să vezi unde stau? 
vrei să facem pește? 
vrei să o cunoști pe prietena mea?

un cinema mare și aproape gol
în nu mai știu care oraș
schimb priviri 
diapozitive impresii
mi se face frică

ducem gunoiul
vedem orașul de sus
mi-ai fâcut un punct negru în mijlocul frunții și mi-ai dat fesul tău

ce bine se țin oamenii de mână peste schimbătorul de viteze
ce iute trece timpul
taipei
yokohama
nota, vă rog

deasupra orașelor cu șampanie
și teamă 
îți greșesc numele cu o literă
noaptea trecută a alunecat frumos

cină târzie
ierburi
pe fereastră intră aerul rece
în mine încolțește îndoiala
în tine plânsul
și nu mai știm cine din fața cui dispare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...