Pagini

duminică, 7 august 2022

#

viața s-a sfârșit 
nu mai apuc să cert să număr
sunt atât de multe lucruri pe care nu mi le mai amintesc
și tot atâtea pe care încă le știu
ceasurile bat tot 24
tinerii se iubesc pe câmpii cărora nu le vezi capătul

grădinile cresc peste măsură
scriitorii scriu
poștașii merg pe biciclete
bărbatul de la chioșcul din oraș pune la cale o nuntă

a fost o dată ca niciodată o cazarmă cu soldați
un oraș al visătorilor și înfrânților
un ceas care spunea doar adevărul

noaptea ne liniștește și ne pune la locul nostru
un telefon un reproș o bucurie
împrumut bani de-o cola mare
mă întorc acasă cuminte cu chitară și chibrituri și flori ofilite
cineva îmi cântă și nu pricep 

se închide o ușă
se deschide o alta
ce e real și cum facem față acestei lupte în care nu avem voie să ridicăm pumnul

un ceai
un restaurant mic
o strigare
o părere de rău

unde-ți e curajul, morcoveață?
l-a mâncat pisica
sau vulpea
sau cine pândește și știe regulile
daca intru azi în inima ta pe cine găsesc acasă
ce face și desface
la ce visează
și cum mă privește 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

teritorial te caută puși pe scandal băieții se aude cum despart cuvinte cum încalecă eu lipsesc cum știu să lipsesc și vorbesc cum știu să v...