Pagini

vineri, 8 aprilie 2022

un

au fost o dată ca niciodată
un ceas un cerc
o linie delimitând
un dans scurt
ai fost tu
un arc
un arbitru mut dar cu plămâni tari
un crab 
un curd
talpă și uită dar nu uita
nici când cobora scările de la 
și oricum
după ce mesteci potcoave și praf
înotul nu mai e o opțiune
mai ales dacă nu știi să-noți
ai uitat să numeri sau
ți se pare că ei îți datorează câte ceva
a fost ora 
dar n-am auzit
am tot umblat după bilete stații cupole perdele
cu soț fără soț
am apus
avionul din palma stângă mi-a arăta cine sunt dar nu l-am crezut
am mers mai departe ca și cum nimic nu s-ar fi
ca și cum nimic nu
ca și cum ăăă
am mers mai departe ca și cum
și e fum și nu mai știe nimeni cine cu cine și de ce
se aud sticle deschizându-se victorios
țipăm ca și cum lumea e doar a noastră
iar ea țipă înapoi ca și cum ești de-acord
eu sunt tu acum câteva secole
și nu sunt aici crezând c-o să pricepi
am râs
și ne-a prins un fel de răsărit cu un fel de zâmbet
fără vorbe
sau aparate de fotografiat dezastrul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...