Pagini

vineri, 22 aprilie 2022

fărăsens

doc doll don't
ortodont
pensula curăță casa în locul nostru
eu despart în silabe fac comparații ajung la cel mai înțelept la cel mai înțelept om la cel mai înțelept om
îmi place să pun etichete să bag oameni în cutii
timpul două-trei hârtii urma ține turma
și fuge și nimeni nu-l prinde și zmeul și lumea și luna în buzunar
e cam târziu ar trebui să fii acasă ar trebui să găsim răspunsuri în enciclopedii
aș putea să spun că sunt totul universul viața tic tac într-un ceas ce nu se va detecta niciodată
sau că cel mai înalt zgârie nori nu are de fapt niciun sens
și așa mai departe și așa mai departe și așa mai departe
alice căzând printr-o fantă mare căutând-o pe mama
mama face plăcinte și numără ochiurile de una singură

pot știi adevărul sau să nu mai încerc?
vom ajunge sau mai bine o luăm pe jos?
las o scrisoare sau un buchet de flori?
e începutul sau sfârșitul?
timpuri noi 
cu casca pe cap cu furia-n piept cu
tot ce a rămas după ce n-a mai rămas nimic

începe să-mi pară rău
încep să văd cum sunt oamenii
dar când mă uit la mine
dar când mă uit la mine?

e pierdere de vreme, îți spun, e pierdere de vreme
aud ceva ce seamănă cu o chitară 
văd un călugăr ce seamănă dar nu culege

o pasăre cu pene
o arcă alene
un om bonom un nu-ncerca să-nțelegi
e ora prânzului acum mor cocoșii
îmi cer scuze a fost un accident eram cu mintea-n altă parte
pe balcon numărând sufletele ce stau la cozi și se grăbesc nu știu unde se grăbesc

ce e iubirea?
ce-nseamnă ce faci tu?
nu pot să desenez un cerc perfect nici să văd în viitor

sunt la mare
avion cu motor ia-mă și pe mine-n zbor
și mă lași tu unde crezi că e bine și frumos
că de-acolo mă descurc io

și el mă lasă și zice și la revedere frumos
după care se șterge la gură evantai și 
cântă ceva într-o limbă pe care nici el n-o știe
fiecare cu non-sensurile lui
cu mesajele lui la două dimineața în care scrie
te iubesc ești ok ăă și ăă să nu uiți să
și l-a lăsat așa știa că nu-mi plac puzzle-urile, cui îi plac?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...