Pagini

miercuri, 12 mai 2021

hop

hop. penumbră
unde-mi sunt toate scrisorile paltoanele bastoanele și de ce e doar vocea mea la gramofon
într-o lume în care toți căutăm salvatori, fii tu salvamarul
trezește-te din somn, ieși din mașina în care dormi și lasă salvamarul să vină la mal
cu toate sticlele în care e câte-o scrisoare
cu puii de rechini și ilinca visând tare
patru sute patru patru sute m-aude cineva
și după, un moment de liniște 
un zmeu planează în bagdad drept dovadă a lui dumnezeu și iar liniște
și nimeni nu mai trage cu arma nimeni nu se mai învinovățește nimeni nu mai aruncă cu piatra
și începe o ploaie cu picuri mari de-ăia de să te ferești

farurile sus
am venit să te luăm cu noi
farurile sus

iar eu nu răspundeam eram prea speriat prea om prea cu trecutul după mine
și eu râdeau hai cristi suntem noi am venit să te luăm așa cum am promis
ce, credeai că uităm de tine, zice billy cu rânjetul lui pe care nu mi-l mai aminteam
hai, gata, s-a terminat cu suferința, nu mai au cartușe, gata cu războiul
gata cu întrecerile petrecerile acum e liniște
dar eram prea speriat să pricep ceva eram prea speriat să pricep ceva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...