Pagini

joi, 6 mai 2021

doi doi

doi doi doi 
așa să ne-ajute Dumnezeu

dar Dumnezeu nu e la masă 
învață să cânte la trompetă improvizează dar pe barba lui nu pe barba noastră
oaste sute de oameni aruncă crucile crezând că asta îi va face liberi
trebuie să stai acolo dar nu pentru totdeauna
nimic nu trebuie 
uitare și mă arunc în apa cea mai adâncă 
și plâng caii și credeam că mă duc copitele până am văzut că nu plecasem de-acasă
sau din spiral sau din spital momentul de glorie gol
așa că nu mai vreau să pricep să fiu cine știe ce să fiu cine știe ce
nu mai am senzația că-nteleg dar nici că nu merit

așa că-mi fac colibă aici pe creștetul satanei 
ce invenție frumoasă pentru neputința pe care nu o cunoaștem

nu mai am senzația că-nteleg dar nici că nu merit
cine nu prinde e liber să 
la fel și eu când îmi aduc aminte

și-ncep să-mi aduc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...