Pagini

miercuri, 18 decembrie 2019

SWP #24 - Urania

eram singur ultima zi
eu nu mai am ce sa caut aici
nu pot sa ma-ncred
in cei doi parinti
pare ca mi-ati vrut raul
sau oricum nu m-ati invatat
cum sa-mi asum adevarul
sau cum e sa fii barbat
sau cum e sa poti mai mult decat crezi
cum e s-alergi prin livezi
cum e sa nu fii singur
colectie de linguri
si-mi pare c-ati facut copii
doar s-aveti un album de fotografii
nu-i nimic
am ales arta de cand eram mic 
si era s-o pierd usor
noi n-avem bani, cum sa te-ajutam
minciuni pe ponton
minciuni pe ponton
am facut cat am putut
noi acum suntem batrani
batrani la suflet
si la apucaturi

ok, trecem capitol
stiu, am gresit fata de femei
de asta uneori sunt singur
si nu-i am pe-ai mei nu-i am pe-ai mei
ma refer la prieteni
apolodor
cum e cum e sa vezi lumea
si nimic sa nu le-apartina lor
nimic nicio aura
niciun loc de stat
sa cerem la stat sa ne-ntretina
fapt fapt sigur intretinut
dar stii ca fac fac singur
fuck sunt singur
au
asta-i poezie
stii, nu ti se cuvine tie
da, stii, duc traume din copilarii
ce vrei tu sa-i inveti, a 
ce s-auda de la poeti, a
care poetii
uite, dans dans cer sunteti
carnavalu-asta e fad si nu vrea sa vada dincolo
poezii incarcat poezii dar in cacat
ca eu credeam c-o sa fie bine
si uite cum se simte de-acum
beat-ul m-ajuta destul de mult
cu bitum si bicarbonat sulf
a, a, bicarbonat
nu stiu, eu voiam sa fiu liber
ha, visam sa fiu poet
dup-aia am trecut sa fiu lider
a, am pierdut usor
cartile minteau
cu specialitati
pagini si nu vreau
nu vreau sa va conduc
nu vreau sa va supun
nu vreau decat sa fiu la fel de fericit ca tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...