Pagini

marți, 10 decembrie 2019

SWP #21

ai nevoie de ajutor?
mă descurc
nici eu nu mai știu adevărul
de cine mă apăr
cui dovedesc ce
și pentru ce
sunt la fel ca voi, dar mă ascund în structuri abstracte
și povești pe care nu le-am trăit
în sarcasm despre care eram sigur că nu-l conțin
am vorbit pe net mai mult decât ai vorbit tu toată viața ta
am dormit încolăcit
ascultând zgârie nori și
crezând că sunt buricul pământului
acum semăn cu tot felul de oamenia e
tot mai puțin cu mine
structuri neajutorate
și o poezie pe care nici măcar n-am inventat-o eu
concurența ce mă mai pune-n mișcare
o respirație
și priviri ciudate la cine citește din vârful picioarelor
aș fi putut să construiesc o casă cu oricare dintre voi
e ca și cum ai privi lumea prin niște ochelari stricați
și-ai crede că toți sunt la picioarele tale
viteza
variază
scuturile
singur
stai
separat
sumbru
sapă
lumina e la un pas distanță

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...