luni, 29 iulie 2013

pentru eliza. pentru petru.

poezie pe hârtie
ăia vor căsătorie
poezie-n note-pad
n-am nimic cu nimeni rar
știu să scriu cu litere
de-obicei cuvintele
fug de mine dintr-o daltă
simt un fel de mal, mă saltă
de la robinet îți scriu
rime cu sictir-sicriu
de-acolo ies peștișori
și păsări și-aviatori
crocodili pisici de mare
cai micuți și femei singure care plâng
șinele-astea nu se mai termină
carapace de doi
pe doi
rufele albe se amestecă
cu cele colorate nu e bine
stai deasupra closetului și te rogi
nu e bine
în baia lui andrei nu e niciodată
semnal
înțelegi
cam așa stă treaba cu credința trebuie
să știi cum să spui
altfel se-alege praful bine
că e și mâine-o noapte și putem greși
încă o dată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...